loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 6415
مشاور کنکور 95



سلام به همگی _ با آرزوی موفقیت برای تیم موفق های کنکور 95


بحث جلسه گذشته از آنجایی که خیلی مورد استقبال شما کنکوریهای فهیم و حق طلبان قرار گرفت و بازخوردهای خوبی میان همکاران دلسوز و مشاوران خوب تحصیلی و خانواده های محترم و کنکوری های عزیز داشت ، بر آن شدیم تا مکمل مقاله گذشته امروز به بررسی ویژگی ها و فاکتورهای مشاور تحصیلی خوب بپردازیم و چند نکته ظریف دیگه رو گوشزد کنیم تا حق و باطل خودت تشخیص بدی .


اگر یادت باشه جان کلام جلسه گذشته این شد که همه تا حدودی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند ،اما اول خودت همت کن و بعد برای کمک خواستن دستت دراز کن؛ تحت تاثیر حرف ها و تبلیغ ها و تخریب های افراد غرض ورز قرار نگیرین و خودتان با توجه به مستندات پیش روی خودت قضاوت کن .

......

خیلی از کنکوریها هستند که بدون سابقه قبلی خواندن و ایجاد عادت برای چند ساعت پشت میز نشستن و داشتن یک مطالعه خوب ، اشکال و ایراد اصلی شروع نکردن خودشان نبود یک برنامه درست گمان می کنند ، که این حرف کاملا اشتباه و متناقض با رفع نیاز به کمک داشتن یک برنامه ریزی خوب است ؛ زیر اگر کسی مطالعه نکرده و درسی نخوانده باشد ، پس برنامه و نقشه راه برای چه می خواهد ؟

پس بهانه جویی ها و اهمال کاری را پشت سر بذاریم و تا دیر نشده برای به ثمر رسیدن بهترین سال زندگی مان با غیرت و محکم کار و تلاش از سر بگیریم .





اما برای داشتن مشاوره خصوصی چند نکته مهم جمع بندی می کنم :


اول اینکه چون انجمن مشاوران و روانشناسان ایران نظارت خوبی روی دفاتر مشاوره دارای مجوز نمی کنه، پس هزینه مشاوران کنکور هم تا دلت بخواد متغیر هست و هرکس بنا به پارامترها و نیت خودش از کار مشاوره تحصیلی دستمزد خودش داره ؛ اما هشدار می دهم که فکر نکنید هرچقدر هزینه مشاوره کنکور شما بیشتر باشه پس کارش خیلی بهتره و ارزشش داره انقدر برای اون هزینه کنیم . متاسفاه برخی افراد با هزینه های شخصی و فقط برای چهره شدن چند مدتی فقط دنبال اعتبار هستند که بعد در آینده نزدیک از چهره نام آشنا و رسانه ای خود استفاده های جهت دار خودشان ببرن؛

در حال حاضر دستیاران و پشتیبان های تحصیلی در کنار مشاوران بنام کشور به قدری وجود دارند که عملا کار برنامه ریزی و نظارت و کنترل برنامه این عده انجام می دهند و آقای مشاور فقط از اسم خود برای جذب کنکوریها استفاده می کند.

این همان شیوه مشاوره تحت لیسانس آقای فلانی هست که عملا جوابگو نیاز شما نیست . این تکنیک در مواقع خاص مثل انتخاب رشته کنکور بیش از هر زمان دیگری به چشم می آیند ، وقتی که صدها نفر برای انتخاب رشته با شخصی خاص ثبت نام می کنند و در عمل آن شخص تنها چند دقیقه ای برای چک کردن نهایی لیست انتخاب رشته آنها زمان صرف می کند .


دوم اینکه ترجیحا از مشاوران و برنامه ریزهای مستقل استفاده کنید. بسیاری از مجموعه های مجازی آموزشی با استخدام عده ای بازاریاب در نقش مشاور سعی در فروش حداکثری محصولات خود را دارند و این افراد تنها درصدی% از فروش کل مجموعه در هرماه را دستمرد خواهند داشت و این یعنی به دنبال مجاب کردن شما برای به عضویت درآمدن اکیپ خود هستند.

(به نظر من مشاور واقعی بازاریاب و مبلغ نیست که به جایی وابسته باشه و باید با آزادی بیان بتونه حرفش بزنه و راهنمایی کنه)


ثانیا اغلب این مدل مجموعه ها چیزی بنام برنامه ریزی و نظارت شخصی روی عملکرد شما ندارد و صرفا با ادبیات جذب برنامه ریزی و مشاوره رایگان کنکور به فکر جلب توجه هستند. عاقلانه هم فکر کنید نمی توان از مشاوری که در حال حاضر متصل به فلان مجموعه آموزشی است توقع داشت به جز سیاست های آنها را دنبال کند . و این یعنی شما در بست باید از جهت گیری ها و اهداف برند خاصی تبعیت کنید. این خودش مشکل ساز میشه وقتی قدری زمان بگذره و متوجه اشکالات احتمالی مجموعه مورد نظر بشی و یا ببینی همه کارای این مجموعه بهترین بازار نیست . اینجوری هم پولت رفته و هم زمانت تلف شده .


سوم اینکه مشاور خصوصی شما مدیر پروژه موفقیت کنکور شماست و باید آمار همه شرایط شما اعم از کنکور آزمایشی و طرح درس اساتید دروس مختلف و ساعت مطالعه و جعف و قدرت روی دروس مختلف و ... داشته باشه و به طور پیوستگی شما رو رصد کنه تا مطمئن باشی برنامه ارائه شده و انتظاراتی که از شما میره همگی به حق درست است و خودت هم با طمینان از اینکه فقط حرف گوش میدی و این برات بهتره با او بیای جلو ؛ البته خیلی خوبه مشکلات احتمالی در روند کاری مشاورت با خود او در میان بذاری و نظرات خودت در مورد مسائل مختلف به او بگی تا یا قانع بشی و یا قانع ات کنه و اصولا" کار تعاملی بیاد جلو نه دیکتاتوری . شخصا مراجعانی برای مشاوره بیشتر رو دوست دارم که برای برنامه گرفتن و مشاوره شدن خودشان وارد بحث ها میشن و با هم صحبت می کنیم تا به نتیجه برسیم تا گفتگو از من یکطرفه نباشه و فقط  "باشه چشم، مرسی" از طرف مقابل :)


چهارم اینکه از سایت ها و وبلاگ های معدود اساتید دلسوز دروس مختلف استفاده کنید که بدون چشم داشت و بی منت برای شما از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و راحتی نشستن پشت میز و حفظ پرستیژ خود با مشاوره و تدریس خصوصی دقیقه ای چند ده هزار تومان را به کمک رایگان شما ترجیح نمی دهند و ندیده و نشناخته سعی در رفع موانع و مشکلات احتمالی شما دارند و بخشی از زمان ارزشمند خود را با افتخار و در کنار شما سپری می کنند. همچنین روی کمک دانشجویان خوبی که کنکوریهای دیروز بوده اند و در شرایط برابر سال های قبل خود را بجای امسال شما گذاشته و دوستانه با اطلاعاتی در وسع خود با تجربه ای هرچند کمتر از اساتید خبره اما مفید فایده، سعی در کمک به شما را با حداقل هزینه دارند، می توان حساب کرد.

البته ناگفته نماند که سو استفاده های اشخاص از این حوزه هم کم نیست و این روزها خیلی از افراد حتی دانشگاه نرفته و یا دانشجویان ضعیف ترین دانشگاه ها صرفا با انگیزه های مالی بدون تجربه و سواد کافی سعی در ورود به حوزه مشاوره کنکور را دارند و یا با همکاری فروش محصولات موسسات آموزشی و جزوه فروشی و ... به داوطلبان کنکور لطمه می زنند .


پس خیلی وقت ها اگر دید خوبی داشته باشی، متوجه میشی هرچیزی که لزوما" رایگان هست ، بی ارزش نیست و چیزهایی که نیاز داری همین دور ورت هست و نیازی نیست غصه چیزی بخوری که چرا نمی تونی هزینه کنی ؛ فقط باید بهتر ببینی .

مثلا محتوای سایت های کنکوری مختلف و اصلا چرا راه دور بریم ، در همین جا سایت خودمان



 من با نیت امتداد زنجیره محبت و دوستی از طرف شما در آینده ایران عزیزمان سعی می کنم با ارائه کامل سلسله موضوعات مرتبط با کنکور نه فقط همایش هایی برای تبلیغات، در قالب مقالات و همایش های مشاوره رایگان کنکور ماهیگیری بهت یاد بدم و خودت تبدیل به بهترین مشاور برای خودت کنم تا یکه تاز کنکور 95 باشی .



در پایان برای بچه هایی که فرصت دارند ، پرونده ویژه این هفته یعنی مقاله

مشتری دست خالی نرود را پیشنهاد می کنم

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 27 شهریور 1394 زمان : 14:10 نظرات (130)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1395/05/26
سلام اقای افشار یه سوال اورژانسییییییی............
یک مهندس کام÷یوتر اگه بخاد شرکتی استخدام بشه چه شرکتی هست براش؟؟؟؟
مثلا برای مهندس مکانیک شرکت مس سرچشمه-ذوب اهن-فولاد مبارکه-بتروشیمی و....وجود داره اما من نمیدونم مهندس کامبیوتر کجاها میتونه استخدام بشه؟؟؟؟
کلا شما این رشته رو بیشنهاد میدین؟؟چرا نه؟؟؟یا چرا اره؟؟؟

راستی من چطوری میتونم یه فایل صوتی براتون ارسال کنم؟؟ایمیل تون؟؟؟
1394/07/25
سلام آقای افشار...خسته نباشید و خدا قوت
من سال چهارمم رشته تجربی،راستش من اصلا وقت نمیکنم زیاد تست بزنم چون کلاس کنکوریم ثبت نام کردم،بیشتردارم میخونم تا تست بزنم...بخاطر همین زیاد ترازم تو قلم چی بالا نمیاد....از یه مشاور هم پرسیدم میگه اشکال نداره شما باید بیشتر بخونید تا تست بزنید وقت تست هست....ولی خب اینجوری نمیشه من تا بالای100تا تست از درسای اختصاصی نزنم نمیتونم درصد بالا بزنم....آقای افشار نظر شما چیه؟ما باید چنتا تست بزنیم تو هفته؟آیا این درسته ک ما کم تست بزنیم؟پس چه زمانی وقت تست زدن هست؟
پاسخ : سلام
تایم هایی که داری در کلاس صرف میکنی با همه وجود و تمرکز جلب کن به یادگیری آموزشی درس که دیگه در منزل مشکلی با اموزش نداشته باشی و فقط بری سراغ حل تست و تمرین بیشتر
در وهله اول از سوالات ساده تر و روان تر استفاده کن تا خیال خودت هم راحت باشه رو فرم هستی و اوضاع خوبه و بعد کم کم تست های سنگین تر
1394/07/14
سلام آقای افشار من فاطمه هستم رشته تجربی.....راستش من اصلا معدلم خوب نشد.....ولی برای جبران این معدلم تا اونجایی ک میتونستم توی تابستون درس خوندم ولی بازم احساس میکنم ک خیلی چیزارو درمورد یک برنامه ریزی خوب نمیدونستم و تا حدی اشتباه رفتم...مشاوریم ک من رفتم پیشش اصلا خوب نبووود و واقعا وقتی ک حرفای شما رو توی صداهایی ک میزارین درمورد برنامه ریزی و این چیزا شنیدم فهمیدم ک خیلی اشتباه کردم......مثلا مشاوری ک باهاش گرفته بودم روزی13.14ساعت درس خوندن و حتی6ساعت پشت سر هم برای من مطالعه گذاشته بود.....و درمورد هر درسیم ازش سوال میکردم هیچ چیز خاصی ب من نمیگفت......آقای افشار من دیگه تصمیم نداشتم ک برم ولی الان هم نمیدونم چیکار کنم..و چون کلاس کنکوری هم ثبت نام کردم کم کم داره درسام میریزه بهم و دنبال یک برنامه بودم ک همه ی چیزام با توجه ب ازمون قلم چی خوب پیش بره....میشه لطفا شما بگین ما برای اینکه شما برامون برنامه ریزی کنین باید چیکار کنیم...هزینه هاتون ب چ صورته و چند روز یکبار با ما تماس میگیرین؟
پاسخ : سلام
شرایط مشاوره من ماهانه 8 تا 10 جلسه مشاوره و برنامه ریزی هست که برنامه های 3 روزه میدم و هر سوالی هم داری ازم همان موقع کمی پرسی ... هرشب ساعت مطالعه و تست هات برام میفرستی و چک میشی ...

هزینه اش 230 تومن هرماه
اگر ظرفیت باشه شاگرد جدید میگیرم
http://konkori95hastam.blogfa.com/
به سسایتم سسر بزنید
پاسخ : سلام . در عرض چند دقیقه دیدم
وبلاگ خوبی بود
بخصوص که نوشته بودی بجای خرید دی وی دی و کلی خرج و هزینه اضافی از کتاب های همین اساتید برتر که در بازار با قیمت خیلی ارزان تر هست استفاده کنید
1394/07/07
وااااااای استاد عزیزم......
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتونم.بابت تک تک درسایی که تو همین سایت بهم دادینشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
1394/07/05
استاد عزیزم , شما بهترین راهکار ها رو واسه کنکور میدید , به کنار ... بهترین راهکار ها رو هم واسه مشکلات زندگی میدید...مشکلاتی که فکر میکردم دیگه نشه کاری واسشون کرد... بابت همه چی خیلی خیلی مرسی...
پاسخ : سلام
قربانت شکلک
سلام استاد افشار. خسته نباشید و خداقوت دانش اموز پیش دانشگاهی رشته تجربی هستم.
استاد الان که این نوشته رو تایپ میکنم ناامید و داغونم. استادددد من تابستونمو گند زدم یعنی نه اینکه نخونده باشم ها ،نه. استاد من خیلی بدخوندم و بدشروع کردم چون مشاور هم نداشتم بد پیش رفتم .و خیلی دیر با سایت شما اشنا شدم .اگه زودتر بود خیلی بهتر پیش میرفتم استاد امروز رفتم ازمون دادم وقتی کارنامم اومد داغون شدم استاددددد من تو تابستون وقت گذاشتم واسه اختصاصیه سوم تازه به تمام مباحثشم نرسیدم و کلا عمومی هم بیخیال شدم و این شد ک وقتی کارنامه امروزمو دیدم داغون شدم. استاد ،من درس میخونم اما ب این نتیجه رسیدم ک روش خوندنه درست درسارو بلد نیستم (روزی ده ساعت به جز روزایی کلاس بیرون دارم. ). استاد من واقعا نیاز دارم راهنمایم کنین و بهم بگین چی کار کنم من باید ترازامو ببرم بالا اخه وقتی درس بخونی و میبینی اصلا پیشرفتی نیس ناامید میشی و دیگران هم فکر میکنن اصلا درس نمیخونی . استاد واقعا از وضعیت فعلی خودم ناراضیم و این اونی نبود ک من میخواستم . خیلی بده واقعا. استاد من ادمه وحشتناک کند خونی هستم گاهی شده من واسه ده تا دونه تست فیزیک دوساعت وقت گذاشتم(به همین علت نمیخوام مدرسه برم و کلا مدرسه رو نمیرم). استاد لطفا راهنمایم کنین کنکور به یه راهنما مطمئن نیاز داره تا فرد ب موفقیت برسه . واقعا الان نمیدونم باید چی کار کنم و به راهنمایتون نیاز دارم و حاضرم واسه رسیدن به موفقیت و اون چیزی میخوام هرکاری که کمکم بکنه در این راه انجام بدم و تمام تلاشمو بکنم و هر راهنمایی بکنین و راهکاری بگین من حاضرم انجامش بدم.راستی استاد میشه بگین من روزی چند ساعت باید عمومی بخونم و چند ساعت اختصاصی؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنین
پاسخ : سلام
با افکار بد و مایوس کننده از الان که سهله اگر ماه هم وقت بذاری نتیجهخوبی نمیاد
پس همه تلاشت کن ... از همون جایی که نخ رها کردی ... سرنخ بگیر و بیا جلو
طبق اصول و بحث های سایتاز همین تیر امسال

مرتفع نشد " وقت مشاوره تلفنی " برام اسمس کنی بهت وقت میدم
09358960503
سلام. نشد باهاتون حرف بزنم تا اروم بشم.اومدم اینجا بگم با این استرسی که نمیتونم کنترلش کنم دارم میرم دندونپزشکی
پاسخ : دختر تو پس فردا بخوای بری زایشگاه بچه دنیا بیاری پس میخوای چیکار کنی ؟
دندان پزشکی ترس داره !



استاد اونموقع میتونیم ترسمونو کنترل کنیم به عشق بچهشکلک
پاسخ : شکلک
1394/07/01
سلام استاد
من دیپلم ریاضی دارم سال 92 حسابداری شبانه دانشکده فنی شریعتی قبول شدم یک ترم رفتم ترم 2 را مرخصی گرفتم و بعد انصراف دادم امسال علوم اجتماعی دانشگاه شاهد قبول شدم سوالم اینه ایا میتونم دوباره از دانشگاه انصراف بدم و کنکور شرکت کنم ؟؟؟؟
ایا میتونم لیسانسم رو در دانشگاه شاهد بگیرم و دوباره کنکور سراسری شرکت کنم ؟؟
هدفم داروسازی دولتی است
پاسخ : سلام
بله یکباردیگه می تونی/ آرزوی موفقیت برات محیا
1394/07/01
استاد منی که دیپلم مجدد گرفتم نمیتونم ازش استفاده کنم ؟میگن کددت فرق میکنه؟یعنی وقتم تلف شده
پاسخ : سلام
چرا می تونی

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...12 13 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 540
  • بازدید امروز : 1,392
  • باردید دیروز : 8,281
  • گوگل امروز : 25
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 29,761
  • بازدید ماه : 99,302
  • بازدید سال : 500,326
  • بازدید کلی : 14,134,410
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد