دانلود فیلمclose
استرس دارم
استرس دارم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


به انجمن تخصصی برترین های کنکور 96 خوش آمدید رفع مشکلات کنکوریها . تبادل اطلاعات
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1297
نویسنده پیام
azadeh آفلاین


ارسال‌ها : 390
عضویت: 25 /4 /1391
تشکرها : 193
تشکر شده : 304
استرس دارم
چند وقت پیش یکی از عزیزترین کسی که داشتم فوت شد و نتونستم برای کنکور بخونم

الان میخوام یه رتبه زیر 3000 منطقه2 و 6000 کشوری بیارم

دیر شده؟

میشه اصلا؟

کمکم کنید

پنجشنبه 06 اسفند 1394 - 17:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raziyeh آفلاین


مدیر کل انجمن
ارسال‌ها : 785
عضویت: 22 /9 /1393
سن: 20
تشکرها : 36
تشکر شده : 216
استرس دارم
نقل قول از azadeh
چند وقت پیش یکی از عزیزترین کسی که داشتم فوت شد و نتونستم برای کنکور بخونم

الان میخوام یه رتبه زیر 3000 منطقه2 و 6000 کشوری بیارم

دیر شده؟

میشه اصلا؟

کمکم کنید


سلام عزیزم. الان اگه به گذشتت فکر نکنی و شروع کنی و ترمز بریده بخونی مطمئن باش که میتونی قبول بشی.

منم امسال که سال اولمه خیلی اتفاقا افتاد باعث شد که درس نخونم اما من با جون دل خوندم با سختیایی که داشتم و همین شنبه که گذشت اتفاق بدی واسم افتاد که باعث شد من این هفته درسس نخونم اما بخودم ایمان دارم که میتونم جبران کنم


امضای کاربر : خدایا! من دلم قرصه!! كسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، كه حتی روز روشن نیست
كسی اینجا نمیبینه ، كه دنیا زیر چشماته ...
یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مكافاته
فراموشم شده گاهی، كه این پایین چه ها كرد
كه روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن ، یه كم با من مدارا كن
شنیدم گرمه آغوشت
اگه میشه منم جا كن ...
جمعه 07 اسفند 1394 - 11:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از raziyeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sarinaa /
azadeh آفلاین



ارسال‌ها : 390
عضویت: 25 /4 /1391
تشکرها : 193
تشکر شده : 304
استرس دارم
چی کار باید بکنم؟؟؟ :((

جمعه 07 اسفند 1394 - 14:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kiarash0098 آفلاین



ارسال‌ها : 36
عضویت: 14 /4 /1394
تشکرها : 19
تشکر شده : 9
استرس دارم
نقل قول از azadeh
چند وقت پیش یکی از عزیزترین کسی که داشتم فوت شد و نتونستم برای کنکور بخونم

الان میخوام یه رتبه زیر 3000 منطقه2 و 6000 کشوری بیارم

دیر شده؟
خ
میشه اصلا؟

کمکم کنید[/quoteه

خواهرگلم سلام معلومه میشه اگر دوست دارید من خودم تو کانال تلگرامم تدریس مشاوره ورفبع اشکال دارم بهتون تضمین میدم که شدنیه و میتونید دوست داشتید بیاید کانالم خوش حال میشم اینم شماره اگر کاری داشتید یا کانالو پیدا نکردید یک گام تا پزشکی اسنشه و شمارم اگر کاری داشتید 09155213962 تا پای کنکور همه جوره ساپورتتون میکنم هزینه هم هرقدر دوست داشتید الان باقیش بعد کنکور بیاید کانال پشیمون نمیشید نمونه تدریس گذاشتیم سیرتا پیاز شارش با تمام قلق های نستی ونکات مفهومی و کلید واژه ها

یکشنبه 09 اسفند 1394 - 01:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
soma17 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 18 /12 /1394
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
استرس دارم
خواهر گلم مطمئن باش که میشه تا زمانی که اراده نکنی نه هیچ اتفاقی نمیفته ولی یه یا علی بگو شروع کن درس خوندن مطمئن باش که موفق میشی
واسه موفقیت سه تاچیز لازم
پشتکار
پشتکار
پشتکار

سه شنبه 18 اسفند 1394 - 19:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از soma17 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: delnaz /
delnaz آفلاین



ارسال‌ها : 40
عضویت: 24 /6 /1394
تشکرها : 5
تشکر شده : 12
سلام
وای بچه ها لطفا برا منم دعا کنین.
خیلی استرس دارم.خیلی

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 19:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mrez آفلاین



ارسال‌ها : 48
عضویت: 24 /12 /1394
محل زندگی: Meshad
سن: 19

تشکر شده : 7
استرس دارم
نقل قول از azadeh
چند وقت پیش یکی از عزیزترین کسی که داشتم فوت شد و نتونستم برای کنکور بخونم

الان میخوام یه رتبه زیر 3000 منطقه2 و 6000 کشوری بیارم

دیر شده؟

میشه اصلا؟

کمکم کنید

تو مگه فایلهای مشاوره رو گوش نمیدی؟؟؟ رتبه زیر 3000 که هیچی نیسسسس ... از الان برا رتبه زیر 500 هم دیر نیس ... فقط میخواد اون قدرت درونی خودتو که تاحالا کسی ندیدش رو کنی ... یه چشمک به عقبیا بزن یه پوزخند به جلوییایی که نمیدونن به زودی غقب میوفتن ... بتاز برو همه رو رد کننننننن

امضای کاربر : He got a kick in his back
He said that he needed that
He hotly willed in the face
Keep daring to motivate
He said one day you will see
His place in the world history
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 10:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mrez به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sarinaa /
fns4565 آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 15 /9 /1394
محل زندگی: مشهد


استرس دارم
آشنایی با نشانه های رفتاری استرس توسط قانون جذب
استرس احساسی می باشد، بیشتر آن زمانی به ما دست میدهد، که فشار بیشتر از آنچه ما به آن عادت داشته‌ ایم برما وارد شود. وقتیکه ما دچار استرس می شویم، بدن شروع به ترشح هورمون‌ هایی میکند که سرعت تپش قلب را بالا برده، تنفس ما را سریعتر نموده و میزان انرژی بیشتری به ما میدهد.
تأثیرات استرس
استرس می تواند بدن ما، افکارمان، احساساتمان و یا حتی رفتارمان را تحت تأثیر قرار دهد. آشنایی با نشانه‌ ها و علایم استرس می‌ تواند به ما در کنترل استرس کمک کند. استرس بررسی و کنترل نشده می تواند باعث ابتلا به انواع بیماری از قبیل فشار خون بالا و بیماری های قلبی، چاقی یا دیابت شود.
نشانه هایی که در زیر می آیند به ما هشدار می دهند که در معرض استرس قرار داریم:
سردرد و میگرن, تنفس نامنظم, تپش قلب, انواع تیک, پرش مختصر در یکی از اعضای بدن.
نشانه های روانی استرس شامل این موارد است: اضطراب, ترس, پرخاشگری ,افسردگی, احساس گناه, داشتن نگرانی مفرط و غیره است.
نشانه های استرس و اضطراب شامل این موارد است: شامل افزایش تعداد سیگار کشیدن در روز, زیاد مشروب خوردن, باسرعت زیاد رانندگی کردن, از وضع ظاهری خود غفلت کردن. داشتن وسواس فکری, داشتن وسواس عملی بررسی مکرر قفل ها, چراغها, شیرهای آب و … است. جهت مقابله با استرس, داشتن افکار مثبت نقش مهمی دارد.
راههایی برای رفع استرس
کاری انجام ندهیم :
یکی از روشهای درمان استرس این است که حداقل یک بار در روز، پنج یا ده دقیقه آرام بنشینیم و کاری انجام ندهیم. به صداهای اطراف، احساسمان و هر گونه کششی در گردن، شانه ها، بازوها، سینه و غیره تمرکز کنیم.
با صدای بلند بخندید :
یکی از روشهای درمان استرس خندیدن است، همیشه موضوعی برای خنده در دست داشته باشیم، این موضوع می تواند، مجموعه ای از تکه های طنز مورد علاقه مان، یا صداهای بامزه ای که فرزندمان یا یک دوست از خودش درمی آورد باشد. حتی می توانیم چند لحظه در مورد تماشای سریال کمدی مورد علاقه مان فکر کنیم. اغلب در طول روز یکی از این موارد را انجام دهیم.
تصویر: http://www.parvaresheafkar.com/wp-content/uploads/2017/06/dieu-nhac-cach-chua-tri-xuat-tinh-som1.jpg
موسیقی گوش دهیم :
هنگامی که با یک کار دلهره آور مواجه می شویم،به موسیقی گوش فرا دهیم این کار به کاهش استرس ما کمک میکند- موسیقی می تواند از نوع کلاسیک، ملی یا جاز باشد – در محل کار هم می توانیم از سی دی درایو کامپیوتر خود استفاده نماییم تا موسیقی قابل دسترسمان باشد.
مثبت بیندیشید (قانون جذب) :
به شخص یا چیزی که عمیقاً مورد علاقه مان است (در هر مکان) از ۵ ثانیه تا ۵ دقیقه فکر کنیم این کار میتواند استرس ما را کاهش دهد. یا منظره ای از یک تعطیلات آرام را تصور کنیم یا عبارتی که باعث ایجاد احساس مثبتی نسبت به خود و جهان اطرافمان می شود را در ذهنمان مرور کنیم تا بدین ترتیب استرس خود را کم نماییم.
تصویر: http://www.parvaresheafkar.com/wp-content/uploads/2017/06/WalkingForFitnessShirleyArcher.jpg
قدم بزنیم :
یکی دیگر از روشهایی که میتواند استرس ما را کاهش دهد قدم زدن است. از پشت میز، صندلی در هر موقعیتی که هستیم، بلند شویم و ۱۰ دقیقه راه برویم. بسیاری از مردم این حس درونی را دارند که پیاده روی به آرامششان کمک خواهد کرد. امروزه دانشمندان در حال اثبات این موضوع می باشند. در تحقیقاتی که در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۰۲ انجام گرفته، محققان اشخاصی را که از بستگان بیمار خود نگهداری می کردند مورد توجه قرار دادند. در این مورد تحقیقات دانشمندان نشان داد، افرادی که ۴ بار در هفته پیاده روی می کنند استرس کمتری دارند و راحت تر می خوابند. همچنین آزمایشات نشان میدهند که فشارخون این افراد در هنگام استرس ثابت باقی می ماند.
نفس عمیق بکشیم :
برای پنج دقیقه، تنفس خود را آهسته تر نماییم و در حدود ۶ بار در دقیقه نفس بکشیم. به عبارت دیگر، مدت ۵ ثانیه عمل دم، ۵ ثانیه عمل بازدم انجام دهیم. عموماً تمایل داریم که تنفس تند و سطحی داشته باشیم، به خصوص هنگامی که احساس فشار می کنیم. چند نفس عمیق ما را مجبور میکند که شانه های خود را بکشیم و ماهیچه های سفت را شل کنیم. براساس یک تحقیق بین المللی در سال ۲۰۰۱، تنفس آرام مزایای غیرقابل پیش بینی دیگری نیز دارد.
تصویر: http://www.parvaresheafkar.com/wp-content/uploads/2017/06/serenity-sleep-system-650x467.jpg
با آرامش برخیزیم :
درست قبل از ترک تختخواب و بلافاصله بعد از اینکه زنگ ساعت در صبح به صدا درآمد، ۵ دقیقه برای آرام کردن بدنمان وقت صرف کنیم. با منقبض کردن انگشتهای پا آغاز کنیم، سپس با اختیار خود آنها را شل نماییم. بعد در مورد ماهیچه های کف پا و سپس عضله های ساق پا و ران پا و باسن همین کار را انجام دهیم.
رژیم غذایی :
یک رژیم غذایی نامناسب که شامل مقادی زیاد قند, نمک, چربی, کافئین , الکل و غذاهای کنسروی باشد, باعث به هم خوردن تعادل بدنمان خواهد شد گرچه برای مدت کوتاهی انرژی را افزایش می دهند. بسیاری از ما هنگام استرس از چای یا قهوه استفاده می کنیم که دارای کافئین هستند. مصرف این ماده خود منشاء استرس است, نه برطرف کننده آن.
تصویر: http://www.parvaresheafkar.com/wp-content/uploads/2017/06/Turkmenistan-health.smoking-non-smoking-who-WorldHealthOrganisation_7-21-2015_191786_l.jpg
عدم استعمال دخانیات :
استعمال دخانیات نیز ظاهراً و به طور موقت به رفع استرس کمک می کند اما نیکوتین موجود در سیگار, ایجاد وابستگی میکند و ترک سیگار نیز خود استرس فراوانی را به دنبال خواهد داشت یا مصرف الکل که الگوی خواب منظم را به هم می زند و باعث بروز استرس میشود و در صورت ایجاد وابستگی مانند سیگار مشکلات عدیده دیگری را ایجاد میکند.
ورزش منظم :
ورزش منظم باعث می شود احساس اضطراب و افسردگی کاهش یابد, الگوی خواب منظم شود و میزان تمرکز بالا رود. هرچقدر جنب و جوش و تحرک بیشتری داشته باشیم, راحت تر می توانیم با استرس مقابله کنیم. در پایان استفاده از روش های تن آرامی که شامل مدیتیشن و تنفس عمیق است, نیز توصیه می شود.

امضای کاربر : چالیدره مشهد , طرقبه مشهد, شاندیز مشهد, زشک مشهد, اخلمد مشهد, قره سو مشهد
چهارشنبه 05 مهر 1396 - 12:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

شرکت مجازی در کلاس و همایش های مشاوره کنکور استاد افشار www.alirezael.ir وقت مشاوره تلفنی کنکور با استاد علیرضا افشار پیامک " وقت مشاوره " بدین به : 09358960503
Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group